неділю, 22 червня 2014 р.

Рефлексія модуль 3-4

На другому та третьому заняттях я ще раз переконався у тому, що ці курси дуже корисні для мене. 
Модуль виявився складним, але, маю надію, що я опаную дану інформацію.
Я навчився розробляти тематичні,змістові питання. А ключове питання виявилося розробляти складніше.
Я продискутував з колегами про приклади запитань.
Я намагатимуся використовувати дану інформацію при розробці презентації. 

Р.С. У мене вже з'являється план майбутньої презентації .

2 коментарі:

  1. ВІтаю! Молодець, ви справились. Хоча були у вас труднощі, але ви їх подолали. Як говорить прислів'я: за один раз не зітнеш дерева враз, так і ви поступово з усім справитесь. Успіхів вам. Вперед до фінішу!

    ВідповістиВидалити
  2. Льоню! Я бачила, як ти старанно працював. Хоч у нас не все ще виходить, але ми всі труднощі подолаємо. Я бачу, що у тебе є бажання, - а це найголовніше. Так тримати!

    ВідповістиВидалити